Betyg.

"Isabelle, du äger.

MVG JennyAnn"

(det här var enbart på en hemuppgift alltså xD inte mitt betyg i bild)

 

Jag tar tillbaka allt ont jag någonsin sagt om den kvinnan (jag tänker inte ens vara sur över att jag fick MVG på en uppgift jag bara gjort hälften av). Tydligen gillar hon mig mer än vad jag gillar henne. Dessutom har jag höjt mig i engelska. Min engelskalärare älskar mig, ärligt. Först gav han mig MVG i svenska och sen fick jag honom i engelska. Så får jag MVG i engelska också.

 

Pikachu ger dig MVG <3

 

Det betyder att jag har höjt mig i tre, kanske fyra ämnen (om jag nu höjt mig i slöjd, vilket jag antar xD) än så länge! Vet inte om vi har blockbetyg eller inte. Om vi har det så har jag nog inte höjt eller sänkt mig så mycket mer, men om vi inte har block... då kan jag lika bra gå och gräva min egen grav. Eller något.

 

JAG ÄR GLAD. Jag kommer till och med vara snäll mot våra kunder på öppet hus. Bara på grund av det.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. hahaha xDD

jag och mina kompisar hittade en indier på omegle att mobba för en tid sen xDD

han skickade bilder på sej själv naken O_O det var smått läskigt ><

2009-12-15 @ 18:03:03
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. yees och jag är en av dem xDD



haha nää.. ja e bara snuskig där när vi är flera som flummar där xD

2009-12-15 @ 20:54:22
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback