Awesome.

Jag är awesome. Imorse upptäckte jag att min skåpnyckel var borta och jag kunde inte hitta den (hade typ en minut på mig att leta och så). For till skolan utan nyckel och delade skåp med Nina (dålig idé fyi).

Sen åkte jag buss hem. När jag skulle kliva av kände jag något under skon. Vad det var? MIN NYCKEL, WEEEEEEE! Jag hade tydligen tappat den i bussen igår och sen hade den bara legat kvar. Awesome, helt enkelt. Jag äger dessutom som satt på samma plats.

Nu har jag alltså sparat 50 kr :D Yay me! Ja, alltså, värdet på en skåpnyckel är 50 kr. Man måste betala det om man får ett skåp som har ett sådant lås (ej hänglås) och om man inte slarvar bort nyckeln får man tillbaka pengarna när man går ut nian. Tappar man bort en får man betala 50 kr för nästa nyckel. Så aaaa.



Idag... kom en lärare (nej, jag nämner inga namn) gåendes med fyra cd-spelare.

Jag: ...fyra cd-spelare.
Lärare: *komma med värsta långa förklarningen om blabla*
Jag: Men erkänn bara att du har stulit dem!
Lärare: ...ja, men säg det inte till någon!
Jag: Jaaaadå.

Sen såg jag den läraren senare också. H*n hyschade mig. Jag har en hemlighet med en lärare, hihi.

Idag så visade det sig att Olivia inte kan följa med mig på UiG (tror inte hon vill heller, heh) och då får jag helt enkelt åka ensam om inte mamma vägrar. Ska mejla Birke när jag pratat med mamma i alla fall... och imorgon ska jag prata med Pia. Weeeh! Dessutom ska jag övertala mamma att fixa plan A. Jag gillar plan A.

Öh. I övrigt har det inte hänt så mycket idag... tror jag. Boström låste upp mitt skåp och sade att jag absolut inte fick glömma att ta en bok till läsningen. Som om det är det viktigaste...



JAG FICK MVG PÅ MATTEPROVET!
39/40. Ett slarvfel bara, där jag läst fel på ugppgiften. IHHHIHIHIHIHIH. I'm baaack, to haunt you! Nu måste det bara gå jättebra på musikprovet och kemiexaminationen. Då blir jag glad hest och kanske får hyfsade betyg och kommer in på UiG. Btw så var det folk från UiG på skolan idag! De sade att om man hade över 200 poäng så hade man stor chans att komma in. Wee! Problemet är bara att jag vill ha över 265 poäng bara för att äga Jessica, hehe. Hehehe. Då har jag något att göra nästa termin i alla fall!

Kommentarer
Postat av: D

GJATTIS

2009-12-08 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback