Ameh ameh ameh

Idag har jag tillbringat fyra timmar (minst) ensam i en datasal. Det enda roliga var att jag fick döda folk och sjunga allsång med mig själv.

Sen har jag hängt med 9a (Julia, Sofia, Nadja och Rebecka) eftersom de i min klass som har media är ganska afk och spelar in en film. Dessutom är de betydligt roligare än min klass... hehe.

Nadja är rädd för mig bara för att mina mordplaner är så underbart ljuvliga C: Satt hela lunchen och diskuterade sätt att mörda människor på. Mihihi.

Någon som vill läsa min... skräcknovell som Marianne så fint kallar den? :D

Kommentarer
Postat av: D

JAG VILL 8D

2009-12-17 @ 19:00:08
Postat av: chiaki

sv. okej :)

höh va skulle jag annars önska mej!? ;) XDD

2009-12-17 @ 19:29:08
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. men jag är ju rädd för hästar, typ O_O

dessutom har vi hästar redan. eller nästan. Min storebrorsas flickvän har hästar.. XDD

2009-12-17 @ 19:51:06
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback