Abowee.

Datorn blev så stolt över att upptäcka att den fungerar normalt att den var tvungen att skanna igenom sig själv två gånger! Jag är stolt över dig, RABIES II Arnold.

 

Idag på spanskan (notera att jag inte har spanska btw) så lyssnade de på en låt och då hoppade Leo upp på en bänk och började dansa. Han slet tydligen av sig tröjan också. Det finns på film så jag hoppas att Anton lägger upp den så att jag kan sno hit den.

 

Sanna inbillar sig att man blev tjock av allt. Hon åt bröd - då blev hon tjock. Klart hon blev och klart man går upp tre kilo (minst) när man äter en macka. Hon irriterar mig, ifall ni inte visste det.

 

En tjej i sjuan fixade sitt hår så att hon såg ut som ett troll och det var skitfult.

 

Anywaays... idag hade jag matteprov och det gick helt okej. Jag har minst ett fel, men det känns som om det ändå gick ganska bra.

 

Öhh... ptja. Johan har fått för sig att vi ska dansa en massa på idrotten. Idag dansade vi bugg och i slutet av terminen ska vi ha någon dansgrejs då man typ ska ta på sig lite finare kläder och dansa till olika låtar. Ehh... finkläder? Ehhhh... Kjol eller klänning? EHHHHH. EHH. I alla fall så var det inte så roligt (ganska enformigt...) och Nils och Gabriel hade iskalla händer. Leo var jobbig att dansa med. Han typ kastade sig på golvet och dampade omkring i någon egen dans (ja, han juckade och ja, han rörde sitt skrev ett flertal gånger).

 


Kommentarer
Postat av: D

Hahahahaha, din klass </3



JAG VILL SE VIDEOOON!

2009-12-03 @ 16:34:54
Postat av: chiaki

jag hade också matteprov idag! ;O XDD

det gick ganska dåligt ><

2009-12-03 @ 18:55:31
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. njää ja vet att ja har en massa fel ><

men ja får ju hoppas att han tittar mer på det tidigare provet (som jag hade typ två poäng bort på) istället för det här, när han (alltså läraren) ska ge vitsord XD

2009-12-03 @ 19:03:07
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. jaa men sista provet är ju liksom det sista intrycket.. typ xD

2009-12-03 @ 19:08:09
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback