Aaa.


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: - mode, fjortisar... datorer >_<
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:  - dator, Setsugekka, penna.
Tre saker jag gör just nu: - lyssnar på ABS, rollspelar, andas.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: - besöka Japan, lära mig japanska, flytta hemifrån (lolol).
Tre saker jag kan:  - sova, skriva utan att titta på tangenterna, spilla vatten på mig själv.
Tre saker jag inte kan: - hjula, göra kullerbyttor, ignorera det jag borde ignorera
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: GACKT, Stanfour, Kagrra,
Tre saker jag skulle vilja lära mig: japanska, göra kullerbyttor, ignorera elaka kommentarer.
Tre favoriträtter: - mangokyckling med bandspaghetti, tortillas, ... tacogratäng?

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? - pyjamasbyxor och t-shirt.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) - vänster sida, med ryggen vänd mot rummet
- Hur många kuddar har du i sängen? - ingen just nu, en när jag sover.
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? - näe.
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? ja.

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.  - existerar inte ens.
Vad innebär mode för dig? -  MODE ÄR LIVET <33333
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? - ameh typ... ingen?
Shoppar du second hand? - nää.
Vilken är din favoritdesigner? - öhh...
Vad är din favorit i höst? - ehhh... det är vinter?
Hur mycket shoppar du för i månaden? - 0 kr, ungefär.
Dyraste plagget respektive billigaste?  - vettefan.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? - snarare mer ó.ò då måste jag ju.
Brukar du tröstshoppa? - OH JA <3333
Högklackat eller lågklackat? - HÖGKLACKAT ÄR LIVET <333
Vilken är din drömväska? - GUCCI!!!!  ÅHH!!!! *__*
Vilket blir ditt nästa köp? - HÖGKLACKADE SKOR OCH STRINGTROSOR *__*
Vilka är dina stilikoner?  - VICTORIA BECKHAM *__*
Favoritplagg just nu? -  jag gillar min pacman-tröja.
Favoritaccessoarer? - inga alls.

Tur att jag är seriös.

Kommentarer
Postat av: D

Du har konstiga favoriträtter.



Jag skrattade så det sprutade spott i slutet, då du blev så oseriös (säg någon gång du är seriös *f3*)

2009-12-31 @ 18:33:48
Postat av: puxxi

Hahaah xD lol!

Victoria Beckham är leeskig :3 hon ser ut som en alien typ.. O.o

2009-12-31 @ 19:53:39
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback