Blogghelvete.

Såhär ser min blogg ut i explorer.

Det är alltså så den ska se ut.

 

Såhär ser den ut i firefox.

Så, om ni vill att min blogg faktiskt ska se normal ut - ANVÄND EXPLORER (om ni inte har en annan webbläsare som fungerar). Ty jag orkar inte bråka med min blogg mer.

 

Dessutom syns inläggen mycket snabbare i explorer. Det gäller även andras bloggar i mitt fall. Anledningen till att jag fortfarande använder firefox? Pappa säger att det är bra och jag föredrar grafiken och bookmarksen. När jag har en egen dator (igen) kanske jag konverterar till explorer dock.

 

EDIT: Den svarta menyn har bytt sida nu. Om ett par veckor är allt kanske normalt.


Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

HAHA JAG HAR EXPLORER! >8D och tack för frågorna btw :D

2009-08-30 @ 15:36:27
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. haha okej xD

ooh skriva på Arashi!! ;O coolt 8) (Jun Matsumoto verkar gilla min text!) :D -dålig humor-

2009-08-30 @ 20:39:10
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback